those will be the best memories...



Jag kanner inte ens for att blogga, vet inte riktigt varfor men skall forsoka anda. Jag har ju tagit sjukt manga bilder som ni kan tanka er, lagt upp en hel del pa Facebook ocksa, men har tar det for lang tid och sant for att lagga upp. Jag ar ocksa fucking pissed off for att jag har tappat bort ett minneskort som var helt fullt med bilder!! Jag ha det pa fonsterbradan och tanke, jag laggar den har sa vet jag vart den ar, men sen var den inte dar! Letade som en galning men den var ingenstans... Sa jag fick lamna huset utan den sa vet inte om jag nagonsin far tillbaks bilderna... Sucks... Nu har mamma och Elliot akt hem och jag har flyttat in hos Jamies mamma. Har ett jattefint rum och badrum till mig sjalv, ska fota och visa... Det som ar positivt med detta ar ju att jag nu har tillgang till internet vilket jag inte haft och saknat som bara den! Jag har vart i skolan en del, suttit med pa lite olika lektioner, religion, humanities; historia, geografi. Vissa har varit superintressanta men vissa har varit booring. Har akt pa lite sma utflykter runt har i Cornwall och sett olika byar, det ar riktigt fint har! Vi har haft tur med vadret, har vart i England i 25 dagar nu och har inte anvant nat paraply, vad sags om det? ;p Ar dock valdigt homesick nu, men om mindre an 2 veckor ar jag hemma.

Jag har sett sa mycket och gjort sa mycket och verkligen utmanat mig sjalv nar jag har varit har. Det har verkligen varit bra for mig, jag har haft sa mycket att tanka pa, sen har jag inte haft nagot alls att tanka pa, helt tomt, och nu har jag fullt med tankar igen. Anyway, tror att jag behovde detta. Nu ska jag ha kul de sista tva veckorna och sen ar jag back to reality!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!