I am in a bad place ,


This is where I'm at, och det blir inte ens bättre av att Anna fotat omslaget till min nästa p-film ;) Har varit i stan och kollat runt med Jessie, såg såå mycket fina saker jag vill köpa men har ju inga cash what so ever. Det suger! Ska väl försöka se det positiva och försöka använda alla mina kläder nu och rensa ur inför flytten så jag bara tar med det jag verkligen vill ha. Jag flyttar in i min egna lägenhet den 1:a augusti! Så egentligen what does it matter that I'm in a bad place? Är suuuper excited över flytten, det kommer bli grymt! Nu måste jag laga mat, undrar om jag kommer svälta ihjäl när jag bor själv..

You ain't right take me high
Then that high it subsides and my body flat lines
Then you come to revive, wait, wait, wait I'm alive
But how long will it last, will it all come
Crashing down, how many doses am I needing now?
What's the prognosis, will you be around or am I
Just another victim of a an assassin that broke my heart down



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!