Ny mobil

Just det glömde säga att jag tydligen skaffat mig en ny mobil också. Blev attackerad av en sådan där person som har världens värsta jobb idag på stan som tröck en comviq grej i handen på mig så jag var tvungen att följa med och lyssna på hans försök till att övertala mig. Tyvärr lyckades han också. Man är ju alltid rätt misstänksam och väntar på att inse att man blivit lurad men än så länge har jag inte upptäckt det utan det känns som jag gjort en bra affär... Ska ha Comviq kompis abonnemang 149:- per månad och sen får jag en ny mobil, den där lilla mobilen från reklamen med fåret haha. Kom på att det var väldigt passande att jag skaffar abonnemang nu när jag flyttar hemifrån, så jag kan ringa "viktiga" samtal och sånt som man inte vill ringa med sin Kompis 75:- och jag tänker ju inte skaffa någon hemtelefon. När jag hade gått med på erbjudandet säger snubben "Ja och sen betalar du ju bara en engångsavgift på 2700 för telefonen" och jag bara vaaaaa?! Men det var ett skämt. Så sen kände jag mig ju extra nöjd. Var tvungen att talk some sense into the guy ändå och sa att han har typ världens jobbigaste jobb och att man måste vara en superjobbig person för att kunna ha det jobbet. So now he knows!

Fattar inte hur fasen jag lyckas skriva ett såhär långt inlägg om detta. Kort version: Skaffat ny mobil!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tele2

Hej Rebecca,



Vi på Tele2 hoppas att du kommer bli nöjd med både telefonen och Kompis abonenmanget. Om du har några frågor får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-07-09 | 19:25:00




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!