weekend


I helgen har jag haft syrrorna här i mosters hus. I fredags sov Jessica här och sov över, körde Singstars som vi köpt nu. Till nya PS3 är ju Singstars bäst! Man köper ju låtarna i butiken för 15 spänn styck och det finns massvis med låtar, så man kan välja sina favoriter, vilket betyder Lady Gaga för Paul haha. Igår var jag hemma med min älskade Elliot och lekte som en galning sen på kvällen drog vi hit med Veronica. Däckade typ direkt och idag har vi varit här och tagit det lugnt, singstars, fotat lite, tacos :) Var tvungen att fota Veronicas taco för hon var en sån tjockis så jag och Paul började garva när vi såg den, hon fyllde hela ända upp med köttfärs och sen mosade på resten haha :P Nu har jag suttit här och "hjälpt" älskling att plugga, så boring! Imorrn ska jag upp tiiidigt som vanligt för att skjutsa min babe till skolan :'( Så jobbigt, nu förstår jag helghysterin resten av sverige har haft jämt, helgen är helig, man får ju sova ut!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Well hallo, hoppas allt ar bra med er har ar det jatte bra varm varmt och ater varmt! Det ar nagot skumt med telefonledningarna har i thailand jag har ringt dig sakert 20ganger men det funkar inte... men men tiden gar och om en vecka ar vi hemma pussa mina bebisar! Skriv nagot sa jag vet att du sett det har sa skriver jag i sana fall ner vart flightnr och sa vidare har i fall att jag inte kommer fram pa telefon, ok.

Ps det gar inget vidare med pauls presenter har inte sett en enda troja med markena han skrev ner...illa! Puss Ann som foroverigt har fodelsedag i dag...24...ehhh...27...okej 30...

2010-02-04 | 06:18:45




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!