inglorious bastards

 

Nu är jag klar med tentan! Har beklagat mig över att jag inte kom på nåt vettigt svar på sista frågan till alla och till slut fick jag tur och en kompis kom med ett perfekt svar så nu är jag klar! Så skönt! Nu är man ledig tills på måndag :) Igår såg vi på Inglorious Bastards i Bluray, min första bluray film och det var ju väldigt bra kvalitet måste jag säga! Har velat se filmen länge och den var precis som jag väntat mig, helt knäpp och weird, lite störande, rolig och sjukt välgjort. Tarantino är ju en konstnär och detta är konst. Många sköna scener, det är ju inte så svårt att känna hat för nazisterna och vilja att de ska få vad dom förtjänar så det är lovely att se! Rekommenderas! Sen såg vi också American Pie: The book of love. Har sett alla mini pie's fast de tre riktiga slår ju allt! Det här är bara b-underhållning helt enkelt. Det här var nog den AP med mest nakna tuttar ever, aldrig sett så många! Annars var det inte mycket som var så bra med filmen, lite skoj var den allt men kan nog inte rekommendera den. Roligare att se på de första filmerna igen istället!

 

Måste förresten tipsa er om chipsen som jag provade igår! Brukar aldrig prova nya, är skraj att de skall vara äckliga haha. Äter antingen Sourcreme, OLW's vanliga lättsaltade eller Lantchips. (Ja jag älskar chips så pass att jag bloggar om det, chips är det godaste jag vet! Därefter marabou.) Testade iallafall nya Sourcreme dill. De var sinnessjukt goda. Älskade dom verkligen! Lämnade påsen hos paul :'( De kommer jag köpa igen iallafall! Synd att chips är så onyttigt. Annars skulle jag äta det jämt! Äter det i och för sig väldigt ofta redan. Men men. Nu ska jag ta en tupplur, fick inte mycket sömn i natt!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!