Att gå upp tidigt...

Måste ju vara det värsta som finns! Alltså jag lider verkligen av att behöva gå upp när jag är trött och solen inte ens gått upp, bara tanken på att min stackars Paul måste göra det typ varje dag gör mig sjuk. Är så glad att jag inte har så jobbiga tider annars! Idag gick vi upp 7.20 efter lite sömn, har städat här hemma redan för idag kommer alla hem från landet. Har bara disk och sopor kvar men det jag måste göra är ju att träna och det finns ju inget jag vill mindre just nu än att ta av mig den gosiga morgonrocken för att behöva göra nåt så ansträngande... But I know I have to do it. Jag börjar iallafall inte skolan förens på torsdag men har lite att göra innan dess. Idag måste jag gå ner på stan och köpa tråkiga nödvändiga grejer för mina sista slantar typ, torrshampoo, rakhyvlar, hårfärg. Mitt hår som växer ut har ju en färg som är lite mörkare än den jag haft hela tiden, blir helt enkelt mörkare och mörkare vilket suger. Det är inte så farligt men jag gillar ända att färga den centimetern så det inte syns alls ;) Som tur är det så ljust att jag kan färga det med en vanlig 100-kronors färg utan att det blir något konstigt. Kommer aldrig mer göra slingor hos frisören igen kan jag ju säga, paya 1000 spänn för att få några vita slingor när man kan göra det bättre själv. No way. Igår lämnade vi bilen hos moster igen, det har varit sjukt skönt att ha bil iallafall men nu är det SL som gäller igen! Om två veckor kommer vi dock ha bil i 3 veckors tid, skönt :) Jaja nu får jag se hur lång tid det tar innan jag sliter mig härifrån och gör något vettigt. Så osugen!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!