they can all get fucked, just stay true to you

 

Sämsta möjliga jävla fucking skit tajming för bråk och diskussioner just nu. Dagen innan julafton och allt jag vill är att vara lugn, calm, tranquila. Men tyvärr blir det inte så. Tre timmars dålig sömn blev det i natt och nu vill jag bara glömma allting. Jag skriver av mig här just för att skriva av mig men det är inte någonting jag vill prata om jag mest av allt vill jag inte ha någon jävel som kommer och säger "I told you so", då flippar jag definitivt. Ska jobba på lugnet och ha en så bra jul som möjligt med min älskade familj och till alla som bara är intresserade av att diskutera, bråka, skvallra eller underhålla sin nyfikenhet så säger jag bara fuck offffffffffff. Nu glömmer vi och går vidare okej? Blir säkert tillräckligt med action till det nya året med.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hejjar på dig alltid! God Jul älskar dig!

2010-12-24 | 10:39:51




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!