♥ Dag 8 – Ett ögonblick.


Ett ögonblick är ju jäkligt öppet och jag kan ju skriva om precis vadsomhelst egentligen. Det ögonblick jag kom att tänka på vad när Elliot föddes och ärligt talat så är det ju definitivt det mest störda, coola, underbara och stora ögonblicket i mitt liv såklart! Jag var ju med under själva förlossningen och jag tänker inte ta hela den berättelsen men fyfasen vad coolt och vilket sjuk grej det är när Elliot ploppar ut där och så bara finns han... Och sjukt att han innan funnits i magen 9 månader. Det var bara så mycket känslor och framförallt kändes det bara så skönt att han äntligen var där och liksom frisk och med 10 fingrar och 10 tår som man säger. Han var så himla söt och så fort jag gick hem från sjukhuset (var tvungen att gå hem och skriva historiauppgift haha) så började jag sakna honom. Det är helt enkelt det grymmaste ögonblicket i mitt liv! Knäcker aaaaaallt annat, tills jag får egna barn kan jag tänka mig :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

gulligt att man verkligen ser också att det är en bebis-elliot. aw. :)

2010-12-14 | 21:38:50
http://farbeyondthevalley.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!