♥ Dag 6 – Min dag.

Här skulle jag kunna "tolka" rubriken "min dag" fritt och skriva något mer poetiskt eller filosofiskt men det pallar jag inte med så jag berättar helt enkelt om min dag, eller gårdagen då...

Morgon: Vaknade när Veronica gick upp (sov med henne igår) och sen igen av att Elliot skrek att han ville ha "mer chocolate" när han öppnat dagens chokladlucka. Gick upp och insåg att jag nu verkligen blivit sjuk, känt att förkylningen varit på g och nu är skiten här. Passar asbra nu när jag är mycket ledig och så NOT. Åt världens godaste english muffins från The English Shop till frukost.

Förmiddag: Var i skolan vid 10 och gjorde en gruppuppgift med min nya grupp där vi skrev om konflikter och sen satt och snackade skit.

Eftermiddag: Kom hem vid ett eller nåt och la mig på sängen och beklagade mig över att jag är sååå sjukt då alvedonen som gjorde förmiddagen okej slutat verka. Låg där och surade ett tag tills något fick mig på bättre humör. Tiden gick iallafall, låg och fixade naglar... Sedan fixade jag äntligen min kära utväxt och nu är jag freeesh igen. Sminkade mig framför AnaGinaShow med en "saffrans-bulle" yummmm.

Kväll: Spenderades med några kompisar hemma i soffan med massa snack och en soft kväll. Däckade vid halv 1 och sov dååligt och vaknade under natten på grund av min jääkla förkylning. And that's it.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!