tu aroma

 

This is big news. För första gången i mitt tjugoåriga liv har jag bytt hårfärg. Jag har haft röda tjocka slingor. Lila tjocka slingor. Rött underhår. Men aldrig har jag inte varit blondin. But now is the time. Var så jäkla trött på mitt hår och nu är jag brunett. Bilden är inte världens bästa kanske men ni ser lite, det är mindre rött egentligen ;) Uppe på huvudet ser man lite guldiga/koppar som är mitt blonda som inte riktigt vill bort så jag ska springa och köpa en till färg imorgon bitti när affären öppnar och färga en sista gång innan jag åker. Jag kollade mig i spegeln nyss och jag tänkte, damn vilken snygg brunett, och så var det jag! Haha ;) I think I like it. Mamma tycker det är tråkigt att jag inte åker som "svensk blondin" till England men så får det bli. Jag har varit blondin i 20 år som sagt så nu är det dags för förändring. Nu har jag joinat mina tre syrror och det är bara Elliot och mamma kvar som blondiner. Nu ska jag sova, har en del att hinna med i morgon och vi drar till Arlanda vid 12. God natt!

 

Fue en un momento todo paso muy rapido
en que tu cuerpo y el mio sintieron
esa fuerte atraccion
una real tentacion

Todo parecia ser obra de cupido

un flechaso directo al corazon
me enamore y te dire la razon

Tu aroma me atrapo tu mirada me iluciono

Ahora que hago yo dime que hago yo


 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!