red & black

 

En outfit som jag glömt lägga upp, hade den någon gång i veckan iallafall. Rött och svart, smart som jag är glömde jag att fota att jag hade mitt röda AA fodral och svart polo över, alltså ännu mer rött och svart. Love it! Det finns inget snyggare tror jag... Mina nya lackleggins med dragkedja som är riktigt snygga och så skorna som skall vara mina jobbskor i England haha. Jag kommer döda mig själv med att gå i klackar varje dag, you know I hate it! Nu har jag upptäckt hur mycket jag har att göra. Jag har typ tagit lov i två veckor och nu åker jag straxt och allt bara måste fixas. Har suttit och gått igenom hela skolan jag skall vara på's hemsida och antecknat. Hittat våra kursplaner på engelska som jag kan ta med mig, dödat mig med boken, skrivit syfte och frågeställning till mitt arbete, nu sitter jag och slår upp lite religionsvetenskapliga termer på engelska, I need to be on top of things! Allt det här har gett mig en fet huvudvärk och väldigt trötta ögon. Men det är bara att fortsätta!

 

Det är bättre att leka med elden och bränna sin hand

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!