Whether you're Louie Vuittonin' it up, or Reebokin'

Här är skorna som jag nästan glömde att visa. Paul har våran kamera hemma hos sig och jag har bara min gamla här så det blir keffa bilder men men. Grymma är dom iallafall ellerhur? Nu har jag kanske lite många gympadojer men jaa de är iallafall speciella dom här! Önskar bara att jag kunde ha plats att ha alla skor framme så jag kom ihåg att använda dem, blir mest att man går i ett par samma skor hela tiden tycker jag. Fick dem iallafall av Paul min sötnos :) Mitt andra par Reeboks!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

Vilka snyggisar :)

Sv: Hehe det är tyska och det betyder, Kärlek är allt det vi behöver

Kramisar! :D

2009-10-06 | 11:42:29
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!