nails: white and glitter

 

Sitter och håller på att göra mina första naglar. Valde en enkel för jag kunde inte välja färg! Har så många fina färger och designer jag vill göra... Målade dem vita och sen med glitter tvärsöver på olika sätt och sen med pärlor på. Har bara gjort tummarna och lillfingrarna med pärlor än så länge, vill se hur bra det sitter när det torkar... Samtidigt kollar jag på Sabrina. Är i mitten av säsong 3 nu :)

 

Update; Nu är jag klar med naglarna efter fyra-fem Sabrina avsnitt. Helt ovant och naglarna är lite långa för mig så nu har jag svårt att skriva ;) Nu får vi se hur de håller och jag kanske kan ta nya (bättre) pics imorrn ;)

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

Va snyggt =) Älskar vitt nagellack.

2009-10-23 | 22:53:14
http://melowna.blogg.se/
Raquelita

Va finaaa jag vill oxå haha

2009-10-24 | 08:50:47
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!