That's what I aim for, that's how the game go

 

Idag hade jag sovmorgon till 8 och sov sjukt skönt men hann ändå med en halvtimmes nap hemma hos Paul haha. Hade praktik till klockan halv 3, vet ni vad det var för mat? LEVERBIFFAR. Mmmm skolmat! Trivs iallafall jättebra på praktiken, love it. This is my future. Efter det mötte jag Paul i Skärholmen och lämnade böcker på bibblan, gick till Willys och köpte godis. Testar Marabous nya. If you know me så vet ni att marabou är min största kärlek typ efter Paul. Den första med valnöt och toffee är grymt god, alla här hade den som favorit, den andra var ok men nog inget jag köper igen...

 

Har en ny favoritlåt, Snoop Dogg med The Dream. Den är så grym. Den är perfekt. Love it. En riktig Rebecca-låt.

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!