Foki inspirerat

 

Har bestämt mig för att börja fixa mina naglar i Foki anda! Älskar hennes naglar och hatar mina. De går av hela tiden men det som stör mig mest är att nagellacket alltid ALLTID blir flagnat och fult efter typ en dag, pallar inte hålla på sådär längre. Ska istället köpa lösnaglar som jag stylar och sen lägger på och kan ha nästan två veckor och sen fixa nya! Eftersom jag älskade Foki's senaste naglar med olika frukter köpte jag hem lime, körsbär och rosa katter som ni ser på bilden. Det är långa remsor som man skär av och varje räcker till typ 50 st, de kostar 40 kr st. Sen köpte jag två set med pärlor/stjärnor i olika färger, över 1000 i varje så de lär räcka länge! 85 kr st kostar de. Nu återstår att köpa naglar och lim och sen kan jag sätta igång och fixa lite fina naglar! Har redan sjukt många ideér så naglarna får bli uttrycket för min konstnärliga sida helt enkelt ;) Allt är från Melba.se förresten.

 

Har ni börjat köpa julklappar ännu? :P Det är ju över två månader kvar men jag fyndade faktiskt julklappar till syrrorna för några veckor sen och nu har jag slagit in dem så att ingen råkar hitta dem. Älskar att köpa julklappar, om bara ekonomin kunde hålla med. Nu ska jag snart i säng, praktiken börjar 8 imorrn :s

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!