cus' beside every great man you can find a woman like a soldier holdin' it down

 

Ett litet inlägg innan jag ska hoppa i säng. Har uppdaterat headern lite som ni ser! Har precis sett klart på en mysig och rolig film Love you man! Älskar ju han vad han nu heter men den långa killen, han är ju med i min bästa film Forgetting Sarah Marshall. Så kul :) Paul har vart här idag vilket var mysigt, är ju så mkt med jobb och skola nu så man hinner inte med att bara ligga och mysa... Har så mycket att göra nu. Skolan, var och bokade in mig på ny körskola idag. Praktiken knasar. Jaja. Imorgon jobbar jag 11-19 på Fridhemsplan. God natt!


 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!