back to högstadiet

Nu är jag ju tillbaks i högstadiet! Fast på helt andra villkor. Har alltid velat komma tillbaks till skolan som lärare och bara behöva ägna sig åt de ämnen man gillar och sånt så det är kul. Har en jättesnäll handledare, klasserna verkar helt ok och skolan bra. Dom läser dock historia nu som kanske inte är favoritämnet men ändå bättre än samhällskunskap och efter "lovet" blir det religion. Har fått bra tider och sånt också. Efter skolan idag, slutade 3, åkte jag till stan och mötte Paul och sen hem till mig. Stackaren kom precis från jobbet (fattar inte hur han pallar 9 timmar hard work asså) och sen fick han sätta sig o fixa på en affisch till kyrkan och inget verkar fungera som det ska med programmen! Imorrn har jag praktik igen börjar 9 så jag ska lägga mig snart ;)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!