Mucha fantasía y poca realidad

Imorse när jag hade sminkat klart mig och såg mig i spegeln såg jag att jag såg helt konstig ut. Mina ögon såg helt annorlunda ut. Och ändå hade jag använt samma skuggor jag använt tidigare. Gick in i vardagsrummet och mamma utbrast "GUUUD vad fint sminkad du var idag!! Du ser skitsnygg ut. Som en FOTOmodell". Jag som bara tyckte att jag såg konstig ut, det var ju trevligt :) Som vanligt kan man inte få någon bra bild på sminket så jag blev lila istället. Don't know why. Kom hem från jobbet för en timme sen och bara blev astrött så fort jag satte mig ner. Tvingade mig själv att skriva på tentan och nu har jag faktiskt skrivit en sida och kommit igång lite så det var ju bra. Ska fortsätta med den nu innan jag somnar här! Lite Arcangel till det. Skönaste rösten:) Även om han ser ut som en ödla.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Raquelita

Håller med... Sminket, bild, Arcangel!

2009-11-29 | 08:55:50
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!