You play pretty if you wanna



Fotade det här i helgen men tänkte ändå visa det nu, snygg outfit va? Älskar tröj/tunikor, det är skönt och snyggt. Klockan är tolv och jag har; pluggat, tränat, duschat, fixat mig i ordning och ätit lunch (!) åt lunch för en timme sen till och med, vart så sjukt hungrig efter träningen. Fastnade vid Jay Leno som är så roligt, Blink 182 som är back together var där också så nu sitter jag och lyssnar på All the small things, blink är faktiskt en av mina favoritgrupper. Om 10 minuter ska jag iväg och ta bussen till ICA Maxi där jag ska möta Paul, hämta paket och handla lite.

Blev superstressad nu men jag hinner iallafall dit i tid verkar det som :) Finns en buss som går från mig och så byter man på ett ställe så slipper man åka genom centrum och det tar bara 20 minuter :) Jaja nu ska jag fixa klart så jag inte missar bussen!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!