Sexy by sweden mjukis



Bilderna blev visst lite väl små men jag tänkte variera mig med två små bilder i stället för en stor som jag brukar ha. Orkade inte riktigt hålla kameran över heller utan det fick bli lite från fel håll haha ;) Men här ser ni iallafall den superfina mjukisdressen som jag köpte för några veckor sen. Den är så skön och len och man är dessutom fin i den till skillnad från vanliga mjukisar. Love it och det gör min mamma med, man märker när hon "lånat" den då den lilla kvinnan på 48 kilo (!) knyter åt snöret på byxan så jag inte kan dra upp dem över låren haha. Imorgon blir nog detta dagens outfit :)

Sitter just nu och "intervjuar" en kompis på msn om islams ramadan som jag ska redovisa om nästa vecka. Kul att man känner någon som kan ge lite inside information. Måste nog dock besöka en moske också och fråga... By the way så är det beautiful top still missing. Det gör mig så himla arg att jag letat igenom hela rummet och den är ingenstans... Förresten är det inte det enda som försvunnit! Ett par fornarnia jeans jag köpte i januari på tradera för en hundring och sedan sydde in för 150 är försvunna. Jag tvättade dom några veckor efter köpet och sen kom de aldrig tillbaks. Så det måste vara nån jäkel som snott dem i tvättet. Så trist :(




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!