Trött bebis


Idag åkte jag och Paul hem till mig för att träffa lilla bebis elliot. Men när han kom så sov han jättedjupt, som ni ser på bilden ;) Sån sötnos, sen vakande han iallafall lagom till att käka lite födelsedagstårta. Han är en gottegris redan, tyvärr. Vi sa ju att han aldrig skulle få smaka nåt men det har inte gått! Läsk får han iallafall inte, tycker det är så sjukt när folk ger läsk till barn, det är så idiotiskt!

Igår var det ju min födelsedag och jag jobbade. Hade provsmakning med Frödinge Ostkaka, choklad och kaffe. Dagen gick rätt segt. Till lunch blev det en smoothie från Jucie up eller vad det heter, och två små muffins jag bakade. Haha. Sen åt jag några små provsmak av ostkakan, fy fasen alltså :s kommer nog aldrig kunna käka det mer. Har inte haft nån aptit sen dess. Slutade kl 6 och Paul tänkte bjuda ut mig men jag pallade inte, var så rutten efter jobbet haha så jag bara åkte hem till han. Har fått några små presenter som jag visar senare. =)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!