Shorty got low low low low low low low



Mamma hade köpt en ny bikini till sig eftersom hon åker till kreta nu på söndag men sen när hon provade den här hemma var den alldeles för liten, och det var den största storleken! 70C vilket egentligen inte är min size men den satt perfekt så istället fick jag en ny bikini till min resa hehe :) Visst var den söt? Bra med en i bh modell också, jag har faktiskt ingen sån alls. Ska ner på stan imorrn när mamma jobbar för att kanske hitta nån bikini till henne iallafall.

Har gjort klart pm uppgifter från i onsdags och skickat in, gjort halva pm:et från förra seminariet och tränat "fasta lår starka ben". Därifrån kom rubriken för det gäller att get low, ungefär som på dansgolvet fast 100 gånger jobbigare. Nåt där man ska twista sig ner till golvet och sen upp, hehe har nog träningsvärk i morgon men det ä bra, måste träna upp mina ben känner jag :) Har precis bytt Ellis blöja med en stoooor bajsklutt i, haha nice. Ska gå och fråga om middagen nu, är skithungrig, de andra köpte hem mc donalds men inte jag :s




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!