Lee stafford dry shampoo & messed up spray wax



Två favoritprodukter till håret. Är annars väldigt dålig på att fixa håret jag borstar det på sin höjd men i höstas köpte jag ett torrshampoo för att fräscha upp håret när man inte orkar tvätta det. Det funkade bra, inte som nytvättat direkt men ändå! Ska köpa ett till inför resan, det lär behövas... Sen har jag också köpt Spray wax och testat, har inte kommit mig för att använda det så mycket men det gör håret messed up och snyggt helt enkelt!

Nu ska jag straxt iväg till skolan, föreläsning om nåt jag inte ens vet om! Men känner mig ändå "tvungen" att gå. Får se om jag stannar hela. MÅSTE köpa bläck till skrivarn... Har tränat nu på morgonen ett 45 min pass som går igenom hela kroppen, så skönt nu men inte under kan jag säga haha. Jobbigt värre. Hörs ikväll!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!