Just nu:



Började precis städa lite i underklädeslådan, tog ut allt för att dammsuga och så vaknade Elliot som jag passar nu. Men han fick sig en majskrok och fick sitta och leka med strumpor på golvet så var han glad och nöjd :) Så nu har jag städat klart i lådan, det är väl inget fel att färgkoordinera sina underkläder? Haha. Har också parat ihop massa ojämna strumpor och slängt några gamla dåliga som paul sålde till oss via skolan haha.



Elliot busar för fullt, här är han påväg att ta min nivea flaska för att sitta och mumsa på och nu sitter han och river ut alla skivor :s Han la också av en brakskit nu haha så jag blev påmind om att jag skulle byta hans blöja så nu ska jag iväg och göra det!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!