If you ain't got it by now, then you're just not getting it


Har inte hunnit med såå mycket pluggande men jag har tränat och fixat naglarna riktigt ordentligt framför Jay Leno och Ellen... Har fastnat lite för fransk manikyr nu, tycker det ser så fresh ut så jag gjorde det men idag gjorde jag en "riktig". Först använde jag nagelbandsolja och nagelbandskräm och sen underlack, vitt lack, rosa lack över och sist topplack. Jobbigt men det ska tydligen sitta bättre så det hoppas jag verkligen att det gör!

Tänkte göra en smoothie nu och kanske lite brownie om den inte blivit gammal haha. Gjorde iordning havregrynsgröt (aldrig gillat men tänkte att jag kanske gjorde det nu plötsligt) med jordgubbar men inte ens det var gott, bara en smaklös gegga. Med jordgubbar. Iallafall får jag ju göra nåt med dem nu!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mia

Det är snyggt med fräscha naglar! :)

2009-05-28 | 23:16:01
http://miary.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!