Bästa remixes = Pitbull



Måste bara tillägna ett inlägg till min absoluta favorit inom reggeaton och även lite hiphopaktigt som han kör. Pitbull! Han har egentligen inte såå många egna låtar som är så himla sköna men han är den skönaste remix snubben nånsin, och om han är med i en låt så är den säkerligen hot! Som när vi var på skivan hörde jag Pitbulls röst i låten Crazy med Lumidee och var tvungen att springa ut på dansgolvet direkt, Pitbull är så jäkla skön helt enkelt. Han rappar skitsnabbt och har asskön sexy flow och blandar engelska och spanska snyggt. Den enda nackdelen är att han är FUL! Han låter liksom skitsnygg men sen ser man han t.ex. i en video och då får man världens besvikelse! Han är verkligen inte min typ haha. Jaja, nu vet ni det om ni behöver partylåtar så sök bara på pitbull på youtube eller spotify!

Oh well, nu har jag duschat och tränat och ska sätta mig här för att fortsätta med dom där jäkla islam databaserna som är omöjliga. Jag måste få lite kött på benen (haha) på denna uppgift idag för imorrn ska jag träffas med gruppen (som numera bara är jag och en annan tjej...) och förbereda en redovisning om detta på 15 min. Haha känns som ett stort skämt. Lite senare kommer min söta mormor hit och ska passa Elliot + min lilla kusin Danny, skulle egentligen vart i skolan 10-17 men bestämde mig för att vara hemma så jag kan ju också hjälpa med passningen. Bara jag är klar med uppgiften tills dess. Ingen mer blogg nu utan nu är det plugg som gäller!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!