a tribute to greece



Eftersom att min mamma syster och Elliot åkte till Kreta idag kom jag att tänka på sist jag var på kreta vilket var för snart 5 år sedan! Tänkte att jag skulle skanna in några bilder från den resan och visa här :) Resan fick jag i födelsedagspresent av morfar när jag fyllde 14, världens bästa present! Två veckor på kreta med min moster + en kompis med sin mamma. Här är utanför där vi bodde, så vackert! Badade där nere vid stenarna en kväll, men jag föredrog stranden ;)



Oh yes it was the Von Dutch time. Det  var ju bara så grymt coolt just då även om det inte ser så coolt ut nu haha. Men tröjan och kepsen äälskade jag (vi) då och så matchade vi ju självklart varann typ varje dag. Här är vi på min kompis balkong där vi alltid satt och åt chips och drack cola innan vi drog ut och käkade. Härlig utsikt precis vid vattnet :)



Ready to go out, skitsnygg klänning jag har på mig! Har fortfarande kvar den men jag har inte använt den på senaste åren, måste kolla så den fortfarande passar! Vi hade så kul jag och Michaela, vi gick ju runt lite själva nån kväll och det var så kull med all uppmärksamhet man får som två blondiner där ;p Förresten åkte vi ju därifrån med en massa sjuka historier i väskan Anna! De norska grannarna, rolfie med sprutbajs och 10 metersvågot och allt kul ;) Hoppas mamma och dem har lika kul i Grekland som jag hade!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Åhhh grekland...ja det var nice...men 5 år shit vad tiden går!Föressten R... dooooes that staaaand for origggginal??!!

2009-05-25 | 09:29:49
melowna

SV: man tackar !!

2009-05-26 | 09:21:40
http://melowna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!