Ögoninflammation och tenta


Elliot åkte pulka på landet, så söt =)

Usch o fy jag tror jag har fått ögoninflammation! Igår var speciellt halva mitt högra öga väldigt rött men båda ögonen var bara trötta så jag tänkte att det bara var därför. Men nu är det fortfarande rött och dessutom känns det irriterat, när jag blinkar och sådär. Läste dock precis att om man bara har ena ögat rött ska man vända sig till läkare, o än så länge är det bara ena.. Jobbigt.

Dessutom har jag tenta idag kl 14-18. Hoppas verkligen att det går bra och att det inte är för svåra frågor. Det är min första salstenta så jag är lite spänd på att se vad det är för något. Har pluggat mycket och jag kan väldigt mycket om både hinduism och buddhism nu men vem vet om jag pluggat och kan rätt saker... Svårt det där. Carro ska iallafall komma hit snart och vi ska äta lunch och sen åka till skolan tillsammans kl halv 1. Önska mig lycka till är ni snälla, jag hoppas det är många frågor så man har chans att klara än del så det inte blir få svåra frågor som man kanske inte kan... Aja det blir att ta med mig en pepsi för socker till hjärnan haha. Igår köpte jag nämligen en hel platta pepsi hihi.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danielaaa! x)

Lycka till Rebban!<3 =)

2009-03-27 | 14:52:46
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!