Arbetsskada; det enda jag vill äta är våfflor

Nu har jag jobbat två dagar på nya jobbet och under dessa dagar har jag stått och serverat våfflor med vaniljglass och sylt. Det har varit jättekul! Det enda negativa är att ryggen värker efter ett tag eftersom att man står hela tiden. Men ett annat problem är att det enda jag vill äta är våfflor. Åhhhh det är det enda jag är sugen på! Man skulle kunna tro att jag inte skulle vilja äta det efter att ha stått med det hela dagarna men jag är bara sååå sugen. Har själv bara ätit ett litet våffelhjärta då vi inte själva får äta av maten så... Våfffflooooooor! Vet ni att jag inte ens gillade våfflor innan? Men nu är de my best friend. Med glass.... Åh. Aja får se vad det blir till kvällen, kanske en påse chips som lilla Elliot iallafall ser ut att gilla =)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sandra

mmmuuumms jag gillar också våfflor

förresten om tittar på min blogg kanke du känner igen mig har jagt ut nåra pictures

2009-03-21 | 20:18:36
http://sandraluisa.blogg.se/
D a n i e l a

Neee, vad söt din lillebror är! hehe! =)

Ha det bara BÄST nu! <3

2009-03-21 | 22:03:24
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!