If you don't like it you can kiss my



Tog ut typ alla mina bikinisar för att se vilka jag ska ha med på resan! Om det är något jag inte behöver så är det bikinis, alltså hur ofta används de egentligen på ett år?! Jag ska iallafall ta med mig den fina baddräkten som förhoppningsvis kan användas och sen två eller till och med tre bikinisar så får jag hoppas att det finns tid att använda dem med! Det blir nog den nya blommiga, den silvriga och den orange topen och svarta trosan.

Sitter och kollar på Desperate housewives, som tur har alla avsnitten för säsongen kommit nu så jag hinner se klart det innan jag åker, skönt :) Serien är så bra men det händer så mkt skit alltså så man blir galen hihi. En av mina favoritserier iallafall. Lägger in en asbra låt här! Superbra låt från Ciara's nya cd :)






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!