Miss Spears


Vet inte riktigt hur men jag började kolla på Britney Spears gamla videos på Youtube. Hennes up's and down's liksom men musikmässigt tycker jag hon mest har haft ups, även om jag inte lyssnat på hennes senaste skivor. Men jag minns så väl när hon kom med Baby one more time och jag beställde hem skivan och lyssnade på och dansade till. När man ser på videon idag kan man ju tycka att det är liite to much med hela skolflickskitet med toffsar i håret och magtröja, lite snuskgubbe varning över det hela! Minns när Britney kom med andra skivan där Lucky mfl och jag var på stan med min bästis och hade med 500 kr och köpte skivan som var så dyr, men jag fick köpa dem för mamma ;) När jag lockat hela håret stod jag framför spegeln och mimade till 'Girl in the mirror' och kände mig daamn fly alltså.


Sen kom Britney med sin mer sexiga framtoning och det passade nog rätt bra i och med att vi som var hennes fans också höll på att bli lite äldre så vi kunde liksom hänga med på sätt o vis. Alltså kolla vad fit hon var här! Riktigt snygg och så passar hon bättre i ljusare hår än i första videon. Minns inte riktigt ordningen på skivorna osv. men Slave 4 u var ju riktigt bra och med en het, bra beat och sen var det Overprotected och Stronger som var grymt bra!


En av hennes bästa låtar och framförallt bästa videos tycker jag är Toxic. Videon är så himla cool där hon är 3 olika tjejer, blondin, rödhårig och brunett. Sen gick det ju lite utför när hon gjorde sitt uppträdande på MTV awards och var helt borta. Och så blev det väärldens diskussion om hur tjock hon var. Jag tycker absolut inte att hon var tjock och dessutom såg hennes kropp ut ungefär som min så det var ju lagom kul med all kritik hon fick. Tycker det var helt sjukt faktiskt! Visst har hon sätt bättre ut och hon verkar se bättre ut nu, men jag tycker nog att Britney alltid vart snygg och bra sångerska/dansare :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daja

håller med dig! hade en britney klippbok ett tag där i början :P

2009-01-21 | 22:31:35
http://daja.blogg.se/
Raquelita

Shiiit visste inte att du hade den där bilden på mig (nr2). visst e jag HOT???? hahaha

2009-01-22 | 11:18:46
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!