Ellos



Har inget att göra så jag satt och kollade lite på Ellos. Har nämligen fått 300 nånting av mamma tillgodo hos Ellos, och en check där jag får 300kr rabatt när jag handlar för 1000. Så det tänkte jag göra efter nästa lön och alltså bara betala 400 för 1000krs varor. Detta är vad jag tänkte välja! Nya träningskläder, just nu kör jag mest på pyjamas/trosor. Söta skor och en jättefin strandtunika med snygg vringning när man har bikini, nice! Hittade också en röd adidasjacka i kort modell, vill verkligen ha en röd så det kanske blir här ifrån :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


AMAIA LAYLA

Scheisse vad träningskläder, duktigt! Jag vill också vara hurtig :D



Och you nailed it! Åkte förbi där när jag skulle fixa mitt visum och blev helt :O över hur snyggt det var där, och ännu bättre idag med all dimma, så man slapp se Grönan o allt det där på andra sidan :D

2009-02-07 | 20:03:15
http://amaialayla.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!