La senza


Gahh Victoria's Secret släng er i väggen!

Varför finns inte La Senza i Sverige? Upptäckte butiken när jag var i London och där finns den överallt och den är så lovely! Underbara underkläder har de, snygga och i klass med H&M's priser. Butiken finns liksom i Danmark och inte här, surt. Skulle verkligen vilja öppna en egen sån här butik, tror det skulle gå skitbra! Ska nog sikta in mig på en beställning från webben till sommaren eller hösten, typ lägga undan 100 kr per månad till det och sen shoppa loss, gahhh dregglar! Jag är ingen skotjej eller klädtjej utan underklädstjej! Och varför finns knappt några Balconette bh:ar i Sverige? Det är ju det snyggaste till små bröst, så trist!

Nu har jag ätit frukost, tränat, duschat, gjort hårinpackning och ska straxt gå och posta brev, lämna cv (brrr) och sen ta en liten promenad. Ska bara vänta in en Tradera auktion först, vad får ni se när det kommer hem till mig :p Vet ni vad som hänt? Någon har snott alla däck från min lillebrors barnvagn som stod i porten! Tidigare har någon knäckt ett ägg i vagnen samt tagit av två däck och slängt bredvid men det här var droppen, nu är vagnen oanvändbar och de kostar 500 kr per däck! Dessutom är jag säker på att det är en vuxen som gjort detta, ungdomar gör inte det så här ordentligt tex. var ägget försiktigt knäckt i. Vilket svin alltså!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


NELLI

snygga bh:n :>

2009-02-20 | 21:05:10
http://n3lli.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!