(Hon vill ha) Puls

Guess what? Skrev precis klart sista raderna på min älskade tenta. Idag tvingade jag mig själv att den skulle bli klar och det är den redan :) Har skrivit i nästan två timmar nu. Den vart kanske inte superbra men det får vara. Skönt att bli klar, nu ska jag börja se hur jag ska redovisa tentan 5-10 minuter på fredag. Haha. Love it. Sitter fortfarande här i trosor och morgonrock, det är det som är soft med att plugga hemifrån. Men nu ska jag träna lite och sen fixa till mig. Jobbar ikväll =) Resten av veckan blir intensiv. Imorgon börjar jag min körkortsintensivkurs! En lektion imorrn och på fredag. Jobbar idag, tors, fre och söndag. Skola på fredag men lördagen har jag iallafall ledigt. Då och all annan ledig tid blir det körkortsteori plugg!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!