påväg till jobbet



En bild som jag tog i Ecuador, såg ju massa djur och även en krokodil. Den var inte alls läskig för den låg ju helt still haha, det är inte som att dom springer runt. Sitter hemma hos Paul nu, han gick till jobbet vid 7 medan jag låg kvar i sängen två timmar extra. Ska snart iväg till jobbet och idag är det långa dagen och jag slutar 7 ikväll. Känns rätt jobbigt för jag blir så grymt trött i benen av att stå hela dagen, men men. Vad ska man göra. Hoppas det är lite mer folk och att det börjar regna så folk vill handla istället för att sola så det blir lite action ;)

Ikväll ska jag hem till mig, kommer inte hem förns 8 så jag hoppas lilla Ellis inte lagt sig och somnat redan för jag vill mysa lite med honom ju! Imorgon åker han och mamma till landet :( Skriver kanske mer ikväll om jag inte däckar tidigt, ska ju jobba imorgon också!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

Hej! Jobbar du på en Ica? Eller så var det Willys.. hmmmmm...



KRAM!:)

2009-08-21 | 16:23:18
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!