Some things you just don't question.



Idag har varit en väldigt lugn dag, var hemma hos Paul, somnade i nästan två timmar, skönt men konstigt att jag var så trött för jag sov bra i natt, men men. Sen har vi suttit och sett på tv för det mesta, skönt med en slappdag ändå för imorgon ska jag ju jobba. Har fixat med väskan tills imorrn och nu måste jag gå och handla för att ha någon lunch o så tills imorgon. Ska ändå bli lite skoj med jobb nu, hoppas det är många som vill komma och handla och är sugna på lite provsmakning, kom gärna förbi i Willys i Heron och provsmaka =) Det enda som är trist med jobbet är om det är lite folk för då går tiden så långsamt...

Längtar även tills på söndag då min baby sis kommer hem från landet, har knappast sett henne på hela sommaren ju! På onsdag, alltså om en vecka, kommer också mamma och min söötis baby bror hem från landet, åh vad jag längtar efter min lilla plutt! Nu måste jag till affären innan de stänger!!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!