Massagefåtölj och spikmatta



Idag var jag och  Paul hemma hos min moster och badade i poolen och käkade våfflor. Fick testa hennes massagefåtölj som blev min bästa vän och testade spikmattan för första gången och den blev inte min bästa vän! Massagen var så jäkla skön, från fötterna till huvet, den gjorde så hela magen och benen shakade värsta shakira moves paul filmade och det såg så sjukt kul ut! När vi skulle till henne blev vi "hämtade" men jag tvingades köra ända hem till henne, var rätt skraj men det gick bra. Det där jäkla körkortet ska jag ta nu alltså!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

haha jag såg inte när du testade spikmattan...men jag vet det gör sjukt ont i början..hahah

2009-08-09 | 23:13:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!