Vaccinationx3 + jobb = dålig kombo



Igår var jag ju alltså och tog 3 vaccinationssprutor, den andra sprutan kändes det som om armen typ hoppade till lite, muskeln liksom drog ihop sig men sen var det ingen fara. Men några timmar senare, innan jag la mig så hade denna ihopdragning/kramp kommit tillbaka och vänster arms rörlighet var väldigt begränsat, brydde mig inte eftersom jag tänkte att det skulle försvinna tills jag vaknat men icke då. Har fortfarande samma känsla i armen, den är liksom öm och ja ihopdragen är rätt ord och kan inte riktigt röra dem upp och ner som jag vill :( Idag ska jag dessutom jobba så det känns ju sådär. Annars känns det faktiskt rätt spännande att jobba idag, jag testlagade maträtten igår hemma och alla gillade det, inklusive jag själv. men det tog lite tid, ska försöka att inte stressa.

Ser ni förresten vilket sött påskgodis jag fick i påskägget, bananaz! Lite bättre godis som inte innehåller så himla många olika ämnen, de var faktiskt överraskande goda. Sitter och lyssnar på lite old school reggeaton, inatt sov jag 10 timmar så jag är utvilad! Ska börja fixa mitt face nu, har tyvärr blivit beroende av sån där mineralfoundation, ser ut som ett spöke utan den. men som tur är det inte så himla täckande och dålig för hyn så jag kör på bara! I dag ska jag gå och jobba mig till en ny mysdress!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

det är inte bara megapixlarna som avgör. Det betyder bara att om du vill göra en stor förstoring så kanske det inte blir så bra skärpa. men för normalstora foton fungerar 6 megapixel absolut =)

2009-04-16 | 09:50:58
http://fashionstars.blogg.se/
Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja väldigt fin present =)

det gav min syster till mig när jag fyllde 20 hihi

2009-04-16 | 11:06:20
http://fashionstars.blogg.se/
Melowna

SV: Va bra =) dem är ju så duktiga..

2009-04-19 | 12:31:23
http://melowna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!