Not everybody knows that everybody goes to a better place



Hello, här får ni se en till bild tagen av Petra. Men mina ögon!!! Så störande med de där jäkla lösfransarna ögonen ser knäppa ut, känner inte igen dem haha. Och så hatar jag att de ser blå ut, de flesta personer tycker blåa ögon är finast men jag tycker faktiskt inte det, jag gillar gröna ögon och tycker själv att jag har gröna men ibland ser de bara blåa ut haha... Jaja, idag kom jag hem kl 8 efter jobbet, är trött och varm i hela kroppen. Det märks att man varit 'aktiv' eller iallafall inte suttit ner på flera dar. Har suttit vid datan ända sen dess, sett på Desperete housewives och lite sånt. Vet inte om jag kanske ska ta och lägga mig snart... Har inte så mycket att göra, sov iallafall ut imorse, vaknade 9 efter över 10 timmar sömn, så jäkla skönt! Åkte till Skärholmen innan jobbet för att hämta en bok på bibblan och gissa vad dom öppnar klockan 13 på torsdagar vilken himla otur! Så ingen bok för mig nu måste jag dit en annan dag också, skittrist.

Nu är det iallafall så kallat påsklov. Tänk på det ni som går i grundskolan och gymnasiet fortfarande, njut ni! För snart finns det varken sportlov eller novemberlov och knappt något påsklov heller. Men jag älskar högskolan ändå, det passar verkligen mig. Mycket mer frihet och 'ledighet' ändå. Jag är nästan alltid ledig men samtidigt aldrig ledig, jag pluggar typ hela tiden men det känns inte så ;) Kristendomen it is now, det är riktigt svårt trots att det liksom är min egen religion. Men det är inte lika konkret som buddhism och hinduism och det har en mycket mer komplicerad historia. Men men. Det är jättekul med religion iallafall, I love it :) I höst kommer jag nog inte kunna jobba så som jag gör nu i och med att jag kommer ha praktik, där kan man inte välja egna tider ju. men men vad som än händer får jag ju lite extra cash för det jag jobbat nu så :) Nej nu ska jag sluta babbla på... God natt!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!