Det kan aldrig kännas bättre än så här



Jag tycker om när du tar på mig
Jag tycker om när jag ser dig vid min sida
Tycker om när du finns hos mig
Jag tror det aldig kan bli bättre än så här
För mig


Plugga var det ja... Jag har visst fastnat totalt i en storm av kreativitet och skrivit en massa inlägg och även gjort en ny design, fast jag vet inte om jag ska använda den. Tog en dextrosol innan för att se om det funkar och kanske gjorde det det? Fick en liten energy kick tror jag allt. Då lär de funka bra på provet imorgon! Visst ser bilden typ konstig ut? Det är för att jag vänt den upp och ner, tycker liksom att det blev nåt hela annorlunda och ganska intressant sådär... Blev jättesugen på att ta fler bilder i stil med dessa som Petra tog i höstas, där finns många superfina bilder. Sådär ser man inte ut varje dag tyvärr... Minns inte att jag är så snygg va fasen! Får se till att styla mig ordentligt nån dag och tydligen skaffa längre hår också som jag hade där :'( Man är också liite snyggare i svartvitt alltid visste ni det? Därför tycker jag det är pinsamt när folk har en svartvit bild på sig på tex msn eller facebook. Hehe busted! För att man ser bättre ut då ;) Har ju alla svartvita här i min design haha men det är faktiskt för att det blev för rörigt annars you know ;) Ah vad jag blev sugen på rostmackor nu... Men jag har redan ätit 3 st idag och är inte direkt hungrig, men det är så jäkla gott. Min passion är som sagt bröd och choklad. Fast inte tillsammans då!

Har suttit och lyssnat på svensk musik; GT, Lars Winnerbäck, Staffan Hellstrand och Patrik Isaksson som är mina favoriter och även typ de ända svenskar jag lyssnar på. Det är perfekt när man photoshopar eller skriver, har märkt att jag alltid lyssnar på nåt sånt då. Satte precis på Lasses senaste skiva Daugauva som jag inte ens lyssnat in mig på, har liksom inte orkat utan bara lyssnat på de gamla godingarna. Men har hittat en favorit där iallafall, skivan är sådär typ irish..? Eller ni vet lite typ ja, irländsk tror jag det är!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!