True or false, it may be... Well, he's still out to get me.



Jag är så sugen på att köpa en bra kamera! Har alltid älskat att fota, vi köpte vår första digitalkamera julen 2004 och jag fotade som bara den, den var så grymt snygg också den kameran. Tyvärr dog den efter ett antal smällar och våren 2006 köpte jag min första egna kamera, en vanlig digital som fungerar fint men inte tar särskilt bra bilder. Har spanat in kameran på bilden Nikon D40 som tydligen skall vara alldels lagom för nybörjare. Ungefär 3500 kr kostar den, men sen behöver man visst ett extra objektiv också. Får se hur det blir med den saken!

Jag sitter nu och försöker få klart mitt PM men vad fasen mitt minne är helt blankt när det kommer till texten från medeltidens kristendom, minns nada! Så jag försöker bara hitta på något... Jaja har märkt att jag dödat bloggen med pluggsnack, kanske för att det är vad jag har i huvudet just nu! Ångest  inför tentan nästa onsdag big time... :s Imorgon får jag veta resultatet på förra tentan, så nervöst! På fredag kommer cashiiish in på kontot äntligen, fasen jag har aldrig några pengar kvar de två sista veckorna av månaden! Jobbigt värre.






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


AMAIA LAYLA

Grattis, du blev den bästa! Haha närå :D

Och jag tycker du ska slå till på kameran. Jag kommer väl dö av avund men ialafall ;)

2009-04-21 | 09:20:37
http://amaialayla.blogg.se/
Sabine - Ab imo pectore

jag skulle också vilja ha en bra kamera ^^

2009-04-22 | 10:03:21
http://enibas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!