Orange header och design?



Är lite sugen på att skaffa mig en ny design innan sommaren. Har funtat på en orange/aprikos då eftersom den färgen är så snygg och härlig. Fick lite inspiration så att jag slängde ihop en nu! Hittade världens coolaste brushes med pinup tjejer som jag bara var tvungen att få in på något vis. Jag tycker det blev rätt bra! Vad tycker ni? Ska jag byta till denna design eller en liknande?

Känner typ lite ångest inför tentan. MEN det ska gå bra! Längtar så tills imorgon kväll då en tyngd är lyft från mina axlar och förhoppningsvis känns det som om tentan gått skitbra så att jag kan vara lugn... Vad skönt det ska bli nu med ledighet ända tills på måndag! Ska nog börja läsa liite islam kanske om jag är duktig men ändå. Torsdag är det valborg, kanske vi går ner på stan och ser på elden och på lördag är det min födelsedag så då förväntar jag mig fin middag med kött och pommes och bearnaise och sen fransk chokladtårta på det. Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag nog lägga mig, känner mig lite trött och så kan jag läsa ut Shopaholic i New York också. Puss!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!