Jag jobbar ju halvtid

Haha detta kom jag på igår när jag skulle sova. Jag jobbar ju nu (fast bara de kommande veckorna är bokade) 21 h per vecka och eftersom 40 h är en normal arbetsvecka måste ju detta vara halvtid, o samtidigt pluggar jag ju på heltid. Så jag kände mig lite stolt då ;) Det blir ju mkt plugg, som sagt pluggade jag ju varje ledig stund igår. Men jag har ju inte råd att missa nåt i skolan, igår missade jag tyvärr en filmvisning, fast den var ju frivillig såklart. Men läraren har gjort så att om man endast missar en föreläsning får man 5 extra poäng på provet vilket vore trevligt... Men men. Nästa vecka blir det värre eftersom jag inte fick jobba tor-lör utan tis-tors. Så jag kommer att missa en föreläsning och en film. Men men det gäller bara att plugga mkt hemma. Boken om kristendomen började iallafall väldigt intressant så det ska nog gå bra. Mycket att ta in dock. Idag ska jag inviga skinnjackan för året, fast syrrans röda eftersom hon lånade min. Är skraj för att frysa så det blir flera tröjor under hihi. Det är ju så jäkla kallt inne på jobbet också sådär är det polo, tröja, fleece + skjorta o förkläde som gäller hehe, som tur är det s L på skjortan så jag får plats med allt under :) Ska gå nu vid halv 10, börjar 11 idag och jobbar till 7 sen vet jag inte om jag ska hem till Paul eller till mig. Kanske skriver mer ikväll!

Lo que yo siento por ti es amor





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!