Lördag kväll

 
Nu sitter jag med en liten klump i halsen för att jag saknar min stora kille! :( Men är glad att han är iväg på lite kul äventyr... Cameron och Damien sover här i sängen bredvid mig och jag ska straxt sova. Sååå trött, hoppas på en bra natt!
 
Första bilden är från i förrgår, vi gick på promenad fram och tillbaka till stan via Gamla Stan medan de tre killarna sov i vagnen <3 Vi var ute och åt med en vän nu, det var alldeles lagom, ganska svalt och fläktande vind! Så killarna fick till och med ha på strumpor för första gången sen de föddes haha! Vår vän skulle iväg och parta och vi ville inte riktigt gå och stänga in oss inne igen så vi tog en promenad till, via Slussen och sen vände vi vid Slottet och gick hem via Gamla stan. Fullt med folk på gatorna och en riktigt fin sommarkväll :) Nu som sagt är det dags för att sova och imorgon kommer min stora prins hem, då blir det att köra på med ny energi och mera tålamod som mamma, försöka göra mitt bästa för att hitta på lite kul grejer för oss alla fyra i veckan <3
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!