Top model Sverige

Ha alltid varit ett stort fan av Top model och även den svenska versionen som sist den kom tillbaks kände tusen gånger proffsigare än från början då det var riktigt pinsamt att kolla. Nu började ju säsongen när jag var i Ecuador och internet där är skitsegt så jag kunde inte kolla, och nu bestämde jag mig för att försöka se ikapp alla avsnitt. Superjobbigt haha, vill ju inte råka se vilka som är kvar eller läsa nånstans så vill hinna ikapp (det lär väl vara slut snart?) så fort jag bara kan. Är på avsnitt 18 nu, har egentligen inte så många favoriter, Jennifer som var sjukt irriterande från början men som jag faktiskt börjat gilla kanske. Feben är fin och resten av tjejerna är bara rätt störande. Superkul också att det är killar med, de två muskelbergen kände jag bara WTF, han som är kvar nu, varför? Jag ser hans kropp ja, men ansiktet? Sen är det ofta kul att se för att de är väldigt akward, tex han som hade långt hår, han har ju verkligen ett gudomligt ansikte men kroppen är aldrig med så han ser alltid så löjlig ut i helkropp :p Väldig analys jag hann med nu då i pausen medans jag kollar. Skulle nog säga att mina favoriter ändå är Jennifer och catwalk killen med lockar :) Nu ska jag fortsätta titta, maten är i ugnen och vi ska snart äta. Annars då, springer och kissar en miljon gånger per dygn, såå irriterande! Är även törstigt hela tiden men vill bara ha mineralvatten... ?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!