Det blir lösenord på bloggen igen!

WTF?! Jag har liksom torkat spegeln men tydligen inte särskilt bra?! Inga av bilderna kunde jag använda iallafall haha, såg det när jag kollade igenom dem på kvällen :p Så snyggt att min smail döljs av en fläck, det blir liksom en liten extra touch eller vad säger ni?? :P
 
 
Två bilder från kalaset igår, Salome som fyllde år :) Nathan och Leila lekte litegrann men mest var han hos mig och sa "min mamma min mamma" så fort någon försökte hälsa alternativt närma sig honom haha. Gullungen <3 Det var en trevlig stund och vid halv 8 sa Nathan "gå" och tog på sig tröjan och sa hejdå till alla så då åkte vi hem :) 
 
Anyways, som ni ser i rubriken har jag bestämt att sätta lösenord på bloggen igen. Fick en olustlig känsla när jag lägger upp bilder på Nathy såhär (och det vill jag ju göra), jag vet att bilderna kan hamna varsomhelst och blablabla även om jag har privat insta och facebook men kommer ändå sätta lösenord igen för att det känns bättre :) Ni är ju ett gäng som läser och det spelar ingen roll om ni känner mig på riktigt eller ej utan alla som vill får lösenordet (förutom mina svorna fiender hehe) så det är bara att skriva på facebook, här eller maila mig [email protected] så får ni det! 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!