Trött mamma/syster

 
Två bilder från Instagram. OMG JAG ÄR SÅ JÄKLA TRÖTT! Har blivit förkyld sen igår, ont i halsen och bommul i huvudet, förhoppningsvis går det över till imorrn, brukar ha sån tur... Nathan och Elliot somnade igår vid 11 och var uppe 6 imorse så ni kan tänka er humöret här. Igår sov jag hos mamma och idag har jag dem båda här, vi har varit o haft picknick i Vitabergsparken och nu när vi kom hem så däckade Nathan, sen jag och sen också Elliot. Killarna sover fortfarande så det kommer bli en sen natt igen men jag orkar inte väcka dem och ha dem griniga heller... Hoppas de inte vaknar så jäkla tidigt imorrn iallafall, de tror ju det är dags att gå upp bara för att det är så ljust (vet att man inte ska klaga på sommaren men ja). Som ni ser har jag en ny tatuering, den är så jäkla snygg! Nästa vecka ska jag förhoppningsvis lägga till färg, den kommer bli så grym... 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!