Tatuering # 5

Här är min femte tatuering som jag gjorde i Ecuador. Körsbär har jag alltid velat ha på en tatuering och jag gillar denna även om den inte är min favorit. Jag är liite tveksam till det gula som tatueraren insisterade på skulle lyfta fram de andra färgerna men körbären ser sjukt realistiska ut och han gjorde verkligen ett bra jobb. På vissa ställen gjorde det sjukt ont, jag trodde faktiskt inte det skulle vara så farligt där vid höften men ibland stod jag knappt ut ;) Med på bilden är också mitt ärr från kejsarsnittet, det är dock under troskanten så det är inget som syns i vanliga fall :) 
 
Jag är sugen på att göra massa fler tatueringar och har planer på att göra åtminstonde hela ena armen. Men det är ju sjukt dyrt här så det blir nog om något år att jag gör hos samma tatuerare igen, han var verkligen grymt duktig! Något jag snart kommer göra är iallafall Nathans namn, köpte från Let's deal en timmes tatuering för 200 spänn så det blir perfekt :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!