teddykompaniet

En bebis behöver ju inte alls mycket leksaker, eller egentligen 'behöver' ju inga barn en massa prylar. När jag tänker på alla Elliots leksaker som funnits överallt sen han var liten så får jag bara lite ångest och jag vill helst undvika att samla på mig en massa prylar. Vill försöka att istället ha färre grejer men som verkligen då 'används' och som är riktigt fina! De här klossarna är ju så söta, 199:- går de på och de har inbyggt ljud, har blivit helt kär i den här serien från teddykompaniet och vill helst ha precis allt i serien haha. De har ju så fina grejer och sån fin kvalitet, när jag var i Båstad sist (år sedan) var jag i deras butik och köpte faktiskt en sån där giraff till mig själv, som Elliot dock snott och nu tror är hans ^^ Till Elliot köpte jag sen en jättefin vit tiger men han blev aldrig särskilt förtjust i den tyvärr... Man får ju ha det i tankarna också att barn gillar kanske inte samma saker som en själv, hans favorit blev istället nån mjukis som enligt mig var ful och sliten haha, så jag hoppas min bebis har samma smak som jag själv! Har suttit och kollat på tradera också, man kan ju hitta samma saker där (fast ja använda då...) mycket billigare ibland.

 

Annars har jag vaknat med förkylningssymptom, så irriterande! Bomull i huvudet, svidande ögon och näsa... Har fixat lite här hemma och lyssnat på ljudboken till skolan och nu kokar jag pasta till gårdagens köttfärsås. Blir bara att vara hemma idag med lite plugg och fix.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!