lördag

Fick ungefär 11 timmars härlig sömn inatt, nässprayet räddade mig verkligen och jag behövde inte ens gå upp och kissa! Så härligt... Haha jag har aldrig förstått mig på det där med att man behöver minst 7 eller 8 timmars sömn per natt, jag behöver iallafall 9! Och nu när jag sovit dåligt och är förkyld eller gravid eller vad jag nu kan skylla på så är 11 timmar lovely...

Igår blev det att åka till kebabhouse, min favoritkebab som jag köpte hem till mig, mamma och Elliot, så gott! Har inte ätit det på månader... Innan dess satt jag och pluggade en del och kvällen spenderade vi framför tv:n med dåliga program som mamma gillar innan jag däckade sjukt trött vid 9, det är inte kul att vara så trött på kvällarna men så vaknade jag ju också 5 igår morse. Jag börjar inte jobba förens 4 idag så kan ta det väldigt lugnt, suttit och pluggat lite, ska läsa ut en till bok i helgen hade jag tänkt. Jag har verkligen inget liv längre haha! Jag minns i våras att en tjej i klassen tog upp en "översättning" hon gjort av en text på gammelsvenska vi skulle läst och vi andra blev helt chockade av hur mycket hon ansträngt sig och det visade sig då att hon precis gjort slut med sin kille och hade så mycket tid över haha. Så nu när jag är ensam hemma blir det likadant, pluggar sjukt mycket!


Har verkligen gått och blivit beroende av Cola nu i år... Jag blev typ helt överlycklig när jag insåg att på jobbet får man ju ta cola haha... När jag jobbade på båten i våras så var det ju 7 timmar utan att sitta ner och jag klarade det enbart genom att hälla i mig några klunkar när det blev två sekunder över. Anyways, nu skriker Elliot här och frågar vem som vill ha ett svärd så jag antar att jag ska gå och leka lite med honom :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


carro

i västergård.. neråt berget :D lycka till o jobba =)

2011-09-03 | 13:25:01
http://ilbeyourcommander.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!